0216 439 1010

Şikayet Politikamız

Hastanemizde  Hasta İlişkileri Birimi sizlerin memnuniyeti için;

  • Hasta ve yakınlarının hastanemizle ilgili görüşlerini alır.
  • Sizlerden gelen görüşler hizmet kalitemizin devamlılığını sağlamak için  birim yöneticileri ile değerlendirilir.
  • Değerlendirme sonrasında , görüş bildirimi yapan hastamıza geri dönüş yapılır.
  • Hasta İlişkileri Birimi,  memnuniyetinize katkı sağlar ve hastnanemizin gelişmesini destekler.  
  • Hasta İlişkileri Birimi haricinde şikayet ya da olumsuz görüşlerinizle, tüm üst düzey yöneticilerimiz özel olarak ilgilenir.

 

Görüş ve Önerilerinizi Bildirmek için:

a) Websitemizde yer alan "Bize Ulaşın"  bölümünden e-posta gönderebilirsiniz. 

b) Posta adresimize mektup gönderebilirsiniz.

c) Telefon ile bildirimde bulunabilirsiniz.

İLETİŞİM BİLGİLERİ

POLİKLİNİK SAATLERİ

  • Pazartesi - Cuma
    08.00 - 17.00
  • Cumartesi
    Kapalı
  • Pazar:Kapalı